M å n d a g

JAAAAG ÄÄÄÄR UUUUTTRÅKAD!!

Det är jätte skönt att sova länge men när man sen inte har någon att tillbringa resten av ens vakna timmar med så är det inte alls lika roligt längre.
Sov till kvart i fyra idag och hade sovit längre om Evelina inte hade väkt mig ( Men det var fan bra tur att hon gjorde det. ).
Sen var vi några timmar och nu sitter jag här igen.
Halv bölar över min mobil för den kom ner i vatten i lördags så nu funkar inte tre knappar! D':
2010 börjar inte bra :(
Håller tummarna på att det ska bli bättre senare!
I morrn ska jag och mamma på bio och se "Luftslottet som sprängdes", har velat se den skit länge nu ska det ska bli skoj ^^.

Nej nu ska jag ändra tillbaka headern igen, julen är ju över.
Sen ska jag sura lite till åt det andra och åt att mamma har blivit helt jävla paranoid över sin nya data.

Tschüs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0