T o r s d a g

God eftermiddag :)
Sitter här vid datorn och typ, dör?
Sov över hos Frida inatt och jag kunde verkligen inte sova, hade värsta ångesten.
( Kan ha varit för att vi såg Saw 3 bara några timmar innan *host* *host*)
Iaf så låg jag och snurrade och ca 2 timmar innan jag fick nog och gick in till Maja ( Hennes lillasyster som är lika gammal som mig ).
Som tur var så kunde inte hon heller sova så vi låg och pratade i nästan två timmar.
Haha sen var vi tvunga att sova för klockan var nästan tjugo i fyra.
När jag gick in till Frida igen så hade den lilla pingvinen tagit upp nästan hela sängen så jag fick trycka mig ner brevid henne.
Söte <3
Sen somnade jag kanske efter en halvtimme och höll på och sov och vaknade hela tiden tills klockan var åtta, innan jag somnade ordentligt.

Så jag är trööööööööööööööööööött.
Ska bara lämna in min mobil ikväll och sen ska jag bara ta det lugnt.

Lol på min dag x)

Btw, Jag har fått en kommentar av mig SJÄLV? O.o
Kommentaren är från mitt inlägg om Sims, det står:
"hur återupplivade du henne?? O.o

(måste få veta ;D)"

Om personen som skrev detta läser så från han/hon gärna skriva vem det är xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0