Världens sämsta

Jag har märkt att jag är världens sämsta bloggare.
Jag är verkligen urusel på att uppdatera!
Men jag har tappat sugen ett tag.
Det har inte varit kul att blogga helt enkelt fast att det har varit en massa grejer jag hade kunnat blogga om.
Jag håller med min kompis Frida, det hade varit roligt att blogga om något särskilt.
Som tex mode ( Även om det inte är något jag är intreserad av ), prylar, musik mm.
Det borde dra mer läsare också för hur många tycker igentligen att det är kul att läsa om mitt tråkiga liv?
Typ 10 pers.

Ni få läsare jag har, har ni några bra idéer som man kan blogga om?

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker ju om den som den är, när du uppdaterar din jävel ;P! men annars får du ju ta något som verkligen intresserar dig som ni typ redan har kommit fram till.. för tar du bara något halvintressant som kommer du tappa stinget efter inte så långt tid :P!

i know you like vampires though and music ;) och det kan du skriva rätt mycket om :) annars är min fantasi inte på topp just nu, faktiskt :(

2010-01-17 @ 18:43:53
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej mitt hjärta!

För mig fyller din blogg ett mycket viktigt syfte. Även om jag inte kommenterar så ofta så tycker jag det är mycket intressant att läsa om ditt "tråkiga" liv. För mig är det faktiskt ett spännande liv jag har förmånen att ta del av.....

Kram Mamma

2010-01-18 @ 11:53:30

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0